Publicat de: Polirom
Nr. pagini: 199
O firmă de media poate să dea faliment sau să fie prosperă, se poate extinde de la nivel local la nivel internațional sau poate deveni ineficientă. Volumul explică de ce uneori un ziar local este mai profitabil decât unul central, de ce o instituție de presă care nu îi aduce profit proprietarului este ținută în viață și de ce, în unele țări, publicul acceptă să susțină financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sunt ilustrate cu exemple ce prezintă cazurile unor firme cunoscute, atât românești (Realitatea-Cațavencu, Media Pro), cât și străine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din România, Economia mass-media se adresează studenților la jurnalism, jurnaliștilor, managerilor instituțiilor de media, proprietarilor și legislatorilor.
Creează-ți un cont gratuit chiar aici.
Disponibilă pentru Android și iPhone de pe Google Play sau App Store.
Ai acces nelimitat la toate titlurile și întreaga experiență Voxa.
Descarcă audiobook-urile preferate și bucură-te de ele chiar și când nu ai conexiune la internet.