Publicat de: Polirom
Nr. pagini: 219
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).
Creează-ți un cont gratuit chiar aici.
Disponibilă pentru Android și iPhone de pe Google Play sau App Store.
Ai acces nelimitat la toate titlurile și întreaga experiență Voxa.
Descarcă audiobook-urile preferate și bucură-te de ele chiar și când nu ai conexiune la internet.