Tendințe actuale în campaniile de relații publice

Nr. pagini: 194

Rated 4.7 stars out of 5
4.7 / 5

Alături de modelele clasice, volumul prezintă modele actuale de desfășurare a campaniilor de relații publice și propune o nouă grilă de analiză a mesajului acestora. Sunt analizate comparativ tacticile și strategiile creative folosite în campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011), cu accent pe evoluțiile comunicării organizaționale în contextul new media și social media. Volumul se adresează studenților, specialiștilor și practicienilor din domeniul relațiilor publice, precum și tuturor celor interesați de realizarea campaniilor de responsabilitate socială corporatistă.


Publicat de: Polirom

Cum funcționează?

1

Iți creezi cont.

Creează-ți un cont gratuit chiar aici.

2

Descarci aplicația Voxa

Disponibilă pentru Android și iPhone de pe Google Play sau App Store.

3

Încerci gratuit 7 zile

Ai acces la 70.000 titluri și întreaga experiență Voxa.

4

Asculți fără internet

Descarcă audiobook-urile preferate și bucură-te de ele chiar și când nu ai conexiune la internet.